Pristatymas ir gražinimas

Kur kreiptis iškilus klausimams?

Jeigu domitės konkrečia preke ir Jums iškilo klausimų ar norite sužinoti, kada užsakytos prekės bus pristatytos, rašykite mums el. paštu info@kili.lt arba skambinkite telefonu +370 (689) 65 930.
Užsakymai internetu ir elektroniniai laiškai adresu info@kili.lt  priimami bet kuriuo paros metu. Į Jūsų skambučius atsakysime darbo dienomis nuo 8:00 iki 20:00 val.

Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?

Gavus Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiunčiamas el. laiškas su pasiūlymu. Jei padarėte užsakymą ir po kelių valandų nurodytu pašto adresu laiško negavote pasiūlymo, patikrinkite el. šiukšlių katalogą (angl. spam box, junk mail ir pan.), jei ir ten laiško nerandate – susisiekite su mumis ir skubiai išspręsime problemą.

Jeigu gavote užsakymo gavimą patvirtinantį laišką, galite būti tikri, jog užsakymas yra vykdomas. Nė vienas užsakymas nėra praleidžiamas ar pamirštamas.

Ar galiu panaikinti užsakymą?

Galima, jei Jums nebuvo pranešta, kad prekės jau išsiųstos. Pageidautina, kad apie užsakymo panaikinimą praneštumėte kuo anksčiau el. paštu arba telefonu.

Ar perkant prekę (prekes) išrašoma sąskaita faktūra?

Pageidaujant klientui sąskaita faktūra gali būti išrašoma.

Kiek kainuoja prekių pristatymas?

Prekių pristatymo į paštomatus kaina 1,99€ ! Pristatymas su kurjeriu 3,49€ !

Atsiimkite nemokamai Kaune!

Ar prekes pristatote į kitas užsienio šalis?

Taip, galime pristatyti bet kur. Išsiųsti į visas pasaulio šalis!

Per kiek dienų pristatote prekes ?

Pristatymo laikas:

JAV – nuo 6 iki 12 darbo dienų;

ES – nuo 6 iki 9 darbo dienų;

Į kitas šalis:
1 – 8 darbo dienos.

Ar turėsiu sumokėti muitą ir mokesčius? 

Mes garantuojame, kad JAV ir Europos Sąjungos klientams nebus jokių papildomų mokesčių ir muitų.
Jeigu esate kitoje teritorijoje nei paminėtoje, jūs esate atsakingi už taikomus importo muitus ir mokesčius.

Kaip žinoti kada mano prekę pristatys, kad tuo metu galėčiau būti namuose ar biure?

Prieš pristatant siuntą su Jumis susisieks kurjeris ir galėsite susitarti dėl tikslaus pristatymo laiko.

Jei diena ar laikas pristatymui netinkama, klientas turi kuo greičiau kreiptis į pardavėją (el. paštu info@kili.lt  arba nurodytu telefonu +37068965930 ), kad būtų pakeista pristatymo data ar atšauktas užsakymas.

Ar galima keisti prekes?

Prekes galima keisti į kitą norimą. Jeigu prekė nėra pažeista ar kitaip sugadinta. Tai galima atlikti per 3 dienas nuo prekės gavimo. Siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Ką daryti jei prekė brokuota?

Pirmiausia reikia kreiptis el. paštu: info@kili.lt ir paaiškinti situaciją. Privaloma pateikti vaizdinę medžiagą.

Grąžinimas

Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
Grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuota;
Grąžinama prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta ir būti nepraradusi prekinės išvaizdos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas). Nesilaikant išvardintų sąlygų, gamintojas pasilieka teisę, grąžinamos prekės nepriimti:
• Jeigu kilimėlio išmatavimai netinka dėl pirkėjo kaltės, pinigai už prekę nėra grąžinami. Prekė gali būti keičiama už papildomą mokestį;
• Jeigu pirkėjui nepatinka gautos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar kompleksiškumas, prekę galima pakeisti į kitą per 3 dienas, nuo prekės gavimo dienos.Siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas;
• Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, pirkėjas turi teisę išsirinkti kitą prekę. Pakeistos prekės pristatymo terminas skaičiuojamas iš naujo.